کلیپس
ܓܨツ We NeVER StOp ツ ܓܨ
کلیپس
جمعه 17 مرداد 1393برچسب:, ساعت 18:37 | نوشته ‌شده به دست ܓܨمریم ܓܨ | ( )

 بخوانید خیلی قشنگه

 

 

دختر : خاهش میکنم تنهام نذار من بدون تو میمیرم

 

پسر : همه چی بین ما تموم شدس

 

دختر:چرا باهام اینکارو میکنی؟

 

پسر : من کس دیگه ای رو دوس دارم

 

پسر گوشی رو قطع کرد

 

دخترک گوشی را بروی تخت پرت کرد و زار زار گریه کرد به سراغ کامپیوترش رفت

همینطور به صفحه کامپیوترش که عکس پسر را گذاشته بود خیره ماند همچنان گریه میکرد

بسراغ گوشی خود رفت و به پسر پیام داد :وقتی تمام قصه هات هوس بود برای من نفس بود

من خودمو میکشم خدافظ پیام درست در ساعت ۳:۳۵ دقیقه نیمه شب برای پسر ارسال شد

دختر به سوی پنجره اتاقش رفت و خود را به پایین پرت کرد

 صبح روز بعد مادر دختر طبق عادت هر روز به اتاق دختر رفت تا او را بیدار کند وارد اتاق شد

کسی را ندید فقط چراغ گوشی دخترک که مدام زنگ میخورد نظر مادر را جلب کرد

مادر گوشی را برداشت پیام پسرک را که درست در ساعت ۳:۳۷ دقیقه ارسال شده بود

خواند: عزیزم عشقم ببخشید شوخی کردم خاهش میکنم جواب بده فقط یه فرصت دیگه بهم بده

مادر درب سوی پنجره اتاق رفت درحالیکه گریه میکرد

ناگهان دختر را دید که کلیپسش به بند رخت همسایه گیرکرده او را بالا کشاند

آری آن دو هنوز هم باهم دوست هستن

 

کلید اسرار این قسمت کلیپس



نظرات شما عزیزان:

محمدحسین
ساعت17:10---19 مرداد 1393
اوف.اول گریم اومد بابا
Fatemeh: خخخخخخخخخ!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







لایک یادت نره:))

موضوعات مرتبط: جملات طنز، ،

برچسب‌ها:

 
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ زیتونی و آدرس zeitooniweb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر موارد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 605
بازدید دیروز : 422
بازدید هفته : 1977
بازدید ماه : 1935
بازدید کل : 73870
تعداد مطالب : 519
تعداد نظرات : 300
تعداد آنلاین : 1

کد هدایت به بالا

non stop

Mounting created Bloggif" width="100" height="180" alt=".">

' dir="ltr" >

آیکُوכּ

آیکُوכּ

آیکُوכּ

آیکُوכּ

آیکُوכּ

آیکُوכּ

آیکُوכּ

آیکُوכּ

آیکُوכּ

آیکُوכּ

آیکُوכּ

آیکُوכּ

آیکُوכּ

آیکُوכּ

آیکُوכּ

آیکُوכּ

آیکُوכּ

آیکُوכּ

آیکُوכּ

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

گرافی