دختر فامیل
ܓܨツ We NeVER StOp ツ ܓܨ
دختر فامیل
یک شنبه 26 مرداد 1393برچسب:, ساعت 17:22 | نوشته ‌شده به دست ܓܨمریم ܓܨ | ( )

 دختر فامیلمون پنج سالشه بهش میگم مریم گلی بیا بغلم یه بوس بهم بده ^_^
برگشته مگیه مگه تو خودت دوس دختر نداری ؟؟ بزار برم برم  بگم میخواستی بوسم کنی^_^
تازشم من میخوام زن وحید بشم
من : وحید کیه ؟؟ 
اون : پچه قشنگ مهد کودمونه ^_^
من : جااااان ، حالا اونم ترو میخواد ؟؟
اون : دارم روش کار میکنم ^_^
من :  خرج زندگیرو چکار میکنید ؟؟
مریم : بچه پولداره ^_^
د لامصب اینارو کافور بریزید تو غذاشون اینا خطرناک شدن



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







لایک یادت نره:))

موضوعات مرتبط: جملات طنز، ،

برچسب‌ها:

 
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ زیتونی و آدرس zeitooniweb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر موارد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 764
بازدید دیروز : 422
بازدید هفته : 2136
بازدید ماه : 2094
بازدید کل : 74029
تعداد مطالب : 519
تعداد نظرات : 300
تعداد آنلاین : 1

کد هدایت به بالا

non stop

Mounting created Bloggif" width="100" height="180" alt=".">

' dir="ltr" >

آیکُوכּ

آیکُوכּ

آیکُوכּ

آیکُوכּ

آیکُوכּ

آیکُوכּ

آیکُوכּ

آیکُوכּ

آیکُوכּ

آیکُوכּ

آیکُوכּ

آیکُوכּ

آیکُوכּ

آیکُوכּ

آیکُوכּ

آیکُوכּ

آیکُوכּ

آیکُوכּ

آیکُوכּ

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

گرافی